galeria oferta projekty kontakt


    Ty-2-810 wykonanie jak pozostałe egzemplarze z numerami 125 i 270. Ostoja belkowa (model wykorzystuje podwozie i napęd Guetzolda). Oświetlenie diodowe - analogicznie jak w BR 52 lub żarówkowe/bezpośrednie (zdecydowanie lepszy efekt ze względu na grę światła w odblaśnikach latarni :-) Standardowo modele 810 mają oznaczenia Zarządu Krakowskiego i lokomotywowni Jasło.


Ty-2-810 01

Ty-2-810 02

Ty-2-810 03

Ty-2-810 04

Ty-2-810 05

    Wiatrownice montowane na lokomotywach odpowiednio - prostokątne lub trapezowe. Płaskie albo wypukłe drzwi dymnicy (mimo kontrowersji merytorycznych :-) płaskie drzwi dymnic wprowadzają wyjątkowo przyjemny, rodzimy klimat i nadają charakterystyczny wygląd modelowi). Parowozy w najwyższej opcji - posiadają otwierane drzwi kabiny, przez co zdecydowanie wygodniej można zaglądnąć do wnętrza... Poza tym: Ty-2 made by APM jest chyba jedynym produkowanym seryjnie modelem parowozu z możliwością otwierania drzwi w skali 1/87! Brak jakichkolwiek nadlewów czy śladów połączeń formy na kotle czy innych detalach i rewelacyjna powierzchnia elementów modelu - także powinny znaleźć uznanie wśród kolekcjonerów. Przynależności do zarządów/lokomotywowni pozostałych numerów: Ty-2-125; Dyr. Wrocław Par. Kamieniec Ząbkowicki, Ty-2-270; Dyr. Szczecin Par. Choszczno.



GALERIA |  OFERTA |  PROJEKTY |  KONTAKT |  START